Με “άρωμα” Apple πλέον η εξυπηρέτηση στα καταστήματα Public

Με “άρωμα” Apple πλέον η εξυπηρέτηση στα καταστήματα Public

Η τεχνολογία δε βοηθά μόνο στην αναζήτηση προϊόντων με καλύτερες τιμές, αλλά και στην ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη ακόμα και στις αγορές του με “φυσική παρουσία” στο κατάστημα.

Μια από τις πιο συνηθισμένες “ταλαιπωρίες” του πελάτη σε ένα μεγάλο κατάστημα είναι η αναμονή στο ταμείο για την πληρωμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας, καθώς όσο καλή οργάνωση και να έχουν τα μεγάλα καταστήματα, είναι σχεδόν αδύνατο οι υποδομές και το σχετικό ανθρώπινο δυναμικό στα ταμεία να επαρκεί όλες τις ώρες της ημέρας ώστε να μην υπάρχει αναμονή στην εξυπηρέτηση των πελατών.

Public_1024x980

Έτσι, στα καταστήματα Public αξιοποίησαν την τεχνολογία ώστε να “απογειώσουν” τις συγκεκριμένες δυνατότητες εξυπηρέτησης, με το να μετατρέψουν σχεδόν κάθε σημείο των καταστημάτων σε ένα “εν δυνάμει” ταμείο.

Αυτό το πέτυχαν με τη νέα υπηρεσία Mobile Payments, χάρη την οποία ο πελάτης όχι μόνο μπορεί να αποφύγει τις αναμονές στα ταμεία των καταστημάτων που έχουν εγκαταστήσει τη συγκεκριμένη υπηρεσία σε 7 καταστήματα της Αττικής (Τhe Mall Athens, Golden Hall, Koλωνάκι, Σύνταγμα, Γλυφάδα, Πειραιάς και Άγιος Δημήτριος), και σύντομα σε περισσότερα σε όλη την Ελλάδα, αλλά μπορεί να ολοκληρώσει την αγορά του κυριολεκτικά από σχεδόν οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος βρίσκεται.

Η πρωτοποριακή αυτή δυνατότητα που εισάγουν τα Public, παρέχεται μέσα από την πλατφόρμα Mobile Sales Assistant που χρησιμοποιούν οι πωλητές των καταστημάτων Public εδώ και δύο χρόνια και έχει δημιουργηθεί από την εσωτερική ομάδα της εταιρείας. Αυτή η πλατφόρμα αναβαθμίστηκε, έτσι ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να ολοκληρώσει την αγορά του από οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος βρίσκεται, με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και με τη βοήθεια κάποιου από τους υπαλλήλους του καταστήματος.

Ο υπάλληλος της ομάδας Public με το ειδικό τερματικό βρίσκεται από την αρχή κοντά στον πελάτη, και μόλις ο τελευταίος επιλέξει το προϊόν του, αναλαμβάνει την έκδοση παραστατικού πώλησης επί τόπου. Επίσης, η συγκεκριμένη υπηρεσία “προχωρά” ακόμα περισσότερο, καθώς επιτρέπει όχι μόνο την έκδοση κάρτας αλλαγής για το προϊόν που θέλει να αγοράσει ο πελάτης, αλλά και αλλά και την αποδοχή της Public loyalty card, ώστε ο πελάτης να μη χρειαστεί να περάσει από τα ταμεία του καταστήματος ούτε για την καταχώρηση των σχετικών πόντων του.

Το γεγονός ότι η συγκεκριμένη υποδομή μπορεί να “μετακινηθεί” εντός του καταστήματος καθιστά “ταμείο” σχεδόν κάθε σημείο των καταστημάτων, με αποτέλεσμα και οι πελάτες να μη χρειάζεται ούτε να φτάσουν μέχρι τα ταμεία (μια απόσταση που, ειδικά στα μεγάλα καταστήματα, δεν είναι πάντα μικρή), ούτε και να περιμένουν σε κάποια ουρά, καθώς η εξυπηρέτησή τους γίνεται επιτόπου. Μόνη προϋπόθεση είναι η πληρωμή με “πλαστικό χρήμα” (πιστωτική ή χρεωστική κάρτα).

“Η ομάδα των Public, για άλλη μια φορά πρώτη, χάρη στην εξειδίκευση, την εμπειρία και την mobile first φιλοσοφία της, πρωτοπορεί με μια καινοτόμα υπηρεσία όπως το Mobile Payments, ακολουθώντας τα πρότυπα των apple stores στο εξωτερικό, με στόχο την εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των επισκεπτών μας”, ανέφερε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας καταστημάτων Public, Χρήστος Καλογεράκης.

allCONNECTED

Το allCONNECTED.gr είναι το πρώτο τεχνολογικό portal στην Ελλάδα το οποίο καλύπτει όλο το εύρος της επικαιρότητας που αφορά την τεχνολογία, με εξειδίκευση στο καθημερινά εξελισσόμενο οικοσύστημα του Internet of Things (IoT).   Στόχος μας είναι να προσφέρουμε ενημέρωση σε κάθε επίπεδο.

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply